Pusry─Źiai ir cukrus

Prid─Śtinis cukrus gali b┼źti pats blogiausias┬ámitybos ingredientas. Jis prisideda prie keli┼│ l─Śtini┼│ lig┼│ suk─Ślimo, o┬ádauguma ┼żmoni┼│ jo suvalgo per daug.

 

Pusry─Źi┼│ dribsniai ir sausi pusry─Źiai yra vieni populiariausi┼│ maisto produkt┼│, kuriuose gali b┼źti daug prid─Śtinio cukraus

Pusry─Źi┼│ dribsniai ir sausi pusry─Źiai yra vieni populiariausi┼│ maisto produkt┼│, kuriuose┬ágali b┼źti daug prid─Śtinio cukraus. Populiari┼│ saus┼│ pusry─Źi┼│ 100┬ág sud─Śties sudaro 25-30┬ág cukraus, o yra produkt┼│ net su ÔÇ×cukraus bombaÔÇť ÔÇô su daugiau nei 40┬ág cukraus!

Jei vartojate tokius produktus, kiekvienoje porcijoje (~40 g) suvalgote po 3-4 šaukštelius cukraus.

 

Perteklinis cukraus vartojimas kenkia1:


SVEIKATAI

gali sukelti ┼íirdies ligas, cukrinio diabeto rizik─ů, v─Ś┼żio rizik─ů, kepen┼│ ligas


J─ľGOMS

i┼íeikvoja energij─ů, gali sukelti depresijos rizik─ů


GRO┼ŻIUI ir JAUNYSTEI

gali sukelti svorio augim─ů, pagreitinti odos sen─Śjimo proces─ů, padidinti l─ůsteli┼│ sen─Śjim─ů, i┼íberti spuogais

 

Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja suvartoti ne daugiau kaip 10 (vaikams) ir 12 (suaugusiems) arbatini┼│ ┼íauk┼íteli┼│ prid─Śtinio* cukraus per dien─ů (10% visos per dien─ů suvartojamos energijos, iki ~50 g)2

* nat┼źralus ingredientuose esantis┬ácukrus skiriasi nuo perdirbto cukraus, nes j─» subalansuoja l─ůsteliena ir daugyb─Ś organizmui reikaling┼│ maistini┼│ med┼żiag┼│

 

Visas Milzu! ir Graci asortimentas pagal cukraus kiekį


Gurmana.lt rasite tik sveikesnius┬ápusry─Źi┼│ dribsnius bei sausus pusry─Źius ÔÇô┬átik su ma┼żiau cukraus┬á­čî▒

Pateikiame Milzu! ir Graci produkt┼│ palyginim─ů pagal cukraus kiek─» produkto sud─Śtyje.

 

 

1. Su itin ma┼żai cukraus ­čî▒­čî▒­čî▒

Iki 10┬ág / 100┬ág produkto┬áir be prid─Śtinio cukraus:

 

Produktai su itin ma┼żai cukraus
Graci PEANUTS Dribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť jaunimui 1,4 g*
Milzu! Veggy┬áRINGS Sausi pusry─Źiai i┼í ┼żirni┼│┬ádribsni┼│ 3,7 g*
Graci AMAZING Funkciniai dribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť 3,8 g
Graci HER┬áBEAUTY Funkciniai┬ádribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť 7,6 g
Graci OVERNIGHT SWEET FRUIT & ROOT Funkciniai dribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť┬ábrinkinimui per nakt─» 15,0 g*
Graci OVERNIGHT BIRCHER Funkciniai dribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť brinkinimui per nakt─» 17,0 g*
Graci PASSION FRUITS Dribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť jaunimui 17,4 g*

* n─Śra prid─Śtinio cukraus, tik nat┼źraliai esantis ingredientuose

 

 

2. Su ma┼żiau cukraus┬á­čî▒

10ÔÇô20┬ág┬á/ 100┬ág produkto:

 

Produktai su ma┼żiau cukraus
Milzu! Veggy su kakava Sausi pusry─Źiai i┼í ┼żirni┼│ dribsni┼│ 11,7 g
Milzu! Veggy RUBY RINGS Sausi pusry─Źiai i┼í ┼żirni┼│ dribsni┼│ 12,5 g
Milzu! CRUNCHIES su cinamonu Sausi pusry─Źiai i┼í┬árugi┼│, vaikams 14,0 g
Graci ENERGETIC Funkciniai┬ádribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť 15,3 g
Milzu! SPEEDY su kakava Sausi pusry─Źiai i┼í┬árugi┼│, vaikams 16,8 g
Milzu! JOY su kakava Sausi pusry─Źiai i┼í┬árugi┼│, vaikams 16,8 g
Milzu! MIND su medumi Sausi pusry─Źiai i┼í┬árugi┼│, vaikams 18,0 g

 

 

3. Su daugiau┬ácukraus ÔŤö

Virš 20 g / 100 g produkto.

 

Rekomenduojama vengti produkt┼│ su daug cukraus, tod─Śl tokiais sausais pusry─Źiais bei dribsniais ÔÇ×miusliaisÔÇť neprekiaujame ir neprekiausime ateityje.

Populiari┼│ saus┼│ pusry─Źi┼│ 100┬ág sud─Śties sudaro 25-30┬ág cukraus, o yra produkt┼│ net su 40┬ág cukraus! Toki┼│ produkt┼│ galite ─»sigyti prekybos tinkluose (platus pasirinkimas).

 

 

Produktų pasirinkimui

 

MILZU!
sausi pusry─Źiai

GRACI
dribsniai ÔÇ×miusliaiÔÇť

 

 

 

 


1 11 Reasons Why Too Much Sugar Is Bad for You. Healthline Media, https://www.healthline.com/nutrition/too-much-sugar

2 Guideline: Sugars intake for adults and children. Geneva: World Health Organization; 2015, http://apps.who.int


Bendrinti ┼í─» ─»ra┼í─ů



Naujesnis ─»ra┼ías Ôćĺ